2008. augusztus 29., péntek

Amatőr licensz

Forrás: Sofie világa | 2008 augusztus 29.
Elkészült és szerdán át is vettem az amatőr licenszemet… most biztos sokan gondolkodtok, hogy az meg mi a nyavaja lehet…. meséltem már nektek a Millenáris Velodromról, ami Magyarország egyetlen felnőtt pályabajnokságokra is alkalmas stadionja, Európában pedig a legrégebben működő ilyen intézmény (1896-ban épült), és amit az utóbb években inkább le akartak bontani, mint felújítani…és ez szomorú.  A tavaszi CM előtt voltam ott először és rabuul ejtő a pálya légköre, hangulata… nem szeretném, hogy lebontsák, inkább a kerékpáros sport központját lehetne kialakítani…. ezért váltottam ki az amatőr versenyzői licenszet… nem, nem versenyezni nem fogok, inkább támogatni szeretném az egészet…és mondjuk az sem kizárt, hogy valamikor kipróbálnám egy-két kör erejéig….jó móka lenne:-)




  1. lujka
    on
    Én is szeretnék majd fölmenni egy-két körre. Bármilyen sokszor voltam kint, még nem merészkedtem föl, csak egyszer.
    De előbb-utóbb, ha már van liszensz… ;-)
    Meg remélem, hogy legközelebb, ha jössz, a GÉbics is teljes fényében pompázik majd.

    1. Sofie
      on
    2. :-) így is szép volt :-)
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése