2009. május 29., péntek

Le se lehet tenni…

Zsófi és Évi határásra kezdtem én is bele a Twilight saga-ba. Előrebocsátom, hogy alapjáraton nem igazán érdekelnek a természetfeletti dolgok (pl. vámpírok, vérfarkasok), de az írónő stílusa és a történet teljesen magával ragadott. Az első két részt (Alkonyat és Új hold) nagyon hamar elolvastam és már csak azon aggódtam, hogy a harmadik és negyedik rész (Teljes napfogyatkozés és a Breaking down)várható megjelenése (magyarul) 2009. végére és 2010. elejére tehető, hogy fogom én addig kibírni?!? De természetesen minden megoldható…. :-) Így már a Breaking down közepén tartok.
Nagyon szeretem a hosszú, folytatásos regényeket, csak kicsit szomorú leszek a végén, hogy vége :-) De majd jön a következő, addig is mindenkinek ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése