2009. július 1., szerda

BikeFest

A hétvégi füredi pihenés nagyon jól sikerült. Míg párom a Balaton 50 teljesítménytúrán dagonyázott a sárban (előtte folyamatosan esett az eső, így volt mit összegyűjtenie az erdőnek), addig én a CM túra csapatával lógtam erre-arra a parton. Néztünk repülőgépbemutatót (eszméletlen volt!), végigjártuk a Bikefest sátrait, láttunk vízbeugrálós bemutatót, drukkoltunk Tibinek a Juventus rádiónak adott interjúnál és szórakoztattuk az MK sátorban levő önkénteseket. Azon kívül megnéztem újra Tihanyt és a levendulaültetvényt is :-) A szállásunk a Tamás hegyen volt, hihetetlen panorámával a Tihanyi félszigetre és a Balatonra (megérte minden este feltekerni). A hátizsák végessége miatt most nem tudtam vinni  a fényképezőgépet, így csak a telefonnal próbálkoztam, azért valamennyire visszaadja az élményt.


retró vakondos párnahuzat :-)



szépségemmel Tihanyban



repülőgép bemutató



a megunhatatlan :-)
 
  1. Béki Zsófi
    on
    Hiányolom az újabb bejegyzést. Remélem, minden rendben, csak ott nyár van. :) Puszi
  2. Sofie
    on
    Szia Zsófi! Szerencsére minden rendben, csak nyár van és sok a program :-) De ígérem, hamarosan születnek majd beszámolók! Köszi az érdeklődést, jól esett :-) puszi
  3. Csíz Tamás
    on
    A retrós vakondos párnahuzathoz nagyon szép gyerekkori emlékek fűznek, nem is tudtam, hogy lent van a telkünkön. Na ezt is innen kell megtudnom :-)
  4. Sofie
    on
    Bizony :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése