2010. január 6., szerda

Mindenféle x és más :-)

Egy ideje már készülök erre a bejegyzésre, most talán tényleg összejön. :-)  A két ünnep között voltunk Esztiéknél RR találkozón. Megnéztük a gömbölyödő pocakját, beszélgettünk, Ancsa kötött mindenkinek ( :-) ) és emellett mindenféle finomságot ettünk, ittunk. Köszönjük a vendéglátást! Esztinél került hozzám Ancsa RR kendője, amivel szilveszter környékén el is készültem.


ilyen az egész kendő


az én JJ szivecském

 

Ígértem, hogy mutatok még karácsonyit…. ezt a szépséges dobozt kaptam Wilimamától, és nem csak a dobozt, mert meglepetéseket rejtett el benne. Köszönöm! :-)

 


 



 


és a kincsek benne…

Később mutatok még pár apróságot, amit én készítettem karácsonyra. Olvasgattam a többiek blogját, a legtöbben készítettetek már összefoglalót 2009-es évről, felsoroltátok a fogadalmaitokat 2010-re vonatkozóan. Én most nem teszem ezt… viszont kívánom mindenkinek, hogy tartalmasan teljenek a napjaitok, éljetek szeretetben, egyetértésben önmagatokkal, sportoljatok (bicikli!), fedezzétek fel a természetet és kicsit jobban vigyázzunk a környezetünkre, mosolyogjunk többet az emberekre.

A bejegyzés végére egy képet tartogattam a karácsonyi ajándékokról, vagyis a csomagolás a lényeg. Egy kis odafigyeléssel megmarad az ajándékbontogatások öröme és a környezetedet is védheted :-)

 



Tündérke
on
Szépek az ajándékok :-) És remek ötlet a környezetkímélő csomagolás :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése