2011. február 11., péntek

Balázs doboza

Egy újabb babaköszöntő készült el, Balázsé (Gergő öccse, akinek réges régen készült már egy kép), aki pont 4 nappal fiatalabb a kis Bencénél (neki nemrég készült egy nyuszis babaköszöntő).  Mivel tudtam, hogy Erikáék nem nagyon tesznek a falra képeket, ezért találtam ki nekik a babadobozt. A mintát már régóta ismertem, hisz amikor Ninánál és Barbinál megláttam (és azóta Anna is elkészítette a baba dobozát), azonnal beleszerettem, tudtam, hogy ki szeretném én is hímezni, csak a megfelelő személyre várt. :-)


A mintát innen tölthetitek le.
A natúr dobozt matt fehér akril festékkel festettem be, majd matt lakkal lakkoztam. A fedélen levő süllyesztett részbe applikáltam be a hímzést. Majd később ragasztottam rá a két selyem szalagot.

Nemsokára újra jövök mutatnivalóval, hisz négy titkos projektem is fut párhuzamosan :-)

És egy ráadás kép, elkészült a sas keretezése (persze a fotó nem adja vissza az igazi színhatásokat) Dupla paszpartút kapott, egy feketét és egy vékony csíkban látszódó sötétbarnát, fekete kerettel. Nekem nagyon tetszik! :-)


 



Tündérke
on
Ez a babadoboz remek ötlet, szép lett :-)
Gyönyörű lett a sas is keretezve :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése