2011. december 25., vasárnap

Zsófinak cicás

Forrás: Sofie világa | 2011 december 25
Egy ismerősöm kért meg, hogy Zsófi lányának készítsek babaköszöntőt. Semmi más kérése nem volt, csak hogy cicás legyen. Zsófi testvérének, Panninak 2006-ban készítettem már egyet. Így végre elkezdtem megint hímezni és nagyon élveztem. Olyannyira, hogy már egy másik hímzéssel is kész vagyok, de az titkos projekt még. És teli vagyok tervekkel a jövőt illetően! :-)




minta: Solo cat (14-es aida)
  1. Tündérke
    on
    Nagyon szép lett, aranyos cicus, szeretem ezt a mintát.
  2. Sofie
  3. on
    Én is szeretem a mintát, bár a kontúr nem a kedvencem :-) Most nagyon kedvet kaptam újra a hímzéshez, no meg vannak is futó titkos projektek. Hamarosan mutatok valami újat is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése