2014. január 25., szombat

Könyvek

A pihenéshez hozzátartoznak a könyvek, az olvasás. Az elmúlt időszakban furcsa mód több könyv is volt, aminek nekikezdtem, de egyszerűen annyira nem jöttek be, hogy a felénél feladtam...pedig ilyen nem gyakran fordul elő velem. Akik sikeresen vették az akadályokat ( :-) )...
Vissza-visszatérek mindig a sci-fi világába, két könyvet olvastam legutóbb Nalini Singh-tól, aki a mentálok és az alakváltók világába kalaúzol el minket, mind a Borgongás és a Vonzódás című könyve szórakoztató volt.
Ezek után egy kicsit komolyabb könyvre vágytam. Györgyi ajánlotta még tavaly Karin Alvtegent, a svéd krimi írok egyik remekét. Gyors egymásutánban két könyvét is elolvastam: A kitaszított és az Árnyak című regényeit. Mindkettőt nagyon ajánlom, izgalmas, fordulatos és olyan nagyon skandináv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése