2014. május 21., szerda

Búcsúzóul...

És hogy a kreatív blog elnevezést se hazudtoljam meg, készült nemrég egy kis ajándék, egy kolléganőmnek, aki külföldre költözik a párjával együtt. Gondolkodtam, hogy mivel lepjem meg, valami olyasmit szerettem volna készíteni, ami hasznos és akár a mindennapjaiban is vele lehet. Így esett a választásom a zip-es tartóra, amiben még sosem csalódtam, pedig készült pár pár ilyen ajándékba. A bejegyzést előre, programozottan írtam meg, az ajándék átadása utáni időpontra időzítettem, így nem tudom, hogy fogadta az ajándékot, remélem örömmel, ahogy készült :-)
 a mérete 12 cm *8 cm, akár kis neszeszernek vagy papírzsepi tartónak is ideális
  részletek...

3 megjegyzés:

  1. Jópofa kis neszi. :) Hogy miből nem lehet ilyesmit készíteni! Mindig elámulok mások kreatívságán, ötletein.

    VálaszTörlés