2009. szeptember 14., hétfő

Karácsony

Tudom-tudom még csak szeptember közepe van, de aki ismer, az cseppet sem csodálkozik, hogy már most felmerül ez a kérdés, témakör :-) Hétvégén megvolt a szokásos budapesti keresztszemes találkozó, ahol megejtettük az immáron komoly múltra visszatekintő (lányok, hány éve  volt az első?)  karácsonyi húzásunkat :-) Most is nagyon szerencsées kezem volt és már aznap délután elkezdtem törni a fejem, hogy mivel is lepjem meg a húzottamat….és már ki is találtam :-) Nektek is jó készülődést kívánok!

  1. moklin
    on
    Én is tudom, kb. fél percbe telt kitalálni. Ráadásul két legyek ütök egy csapásra, mert úgyis ki szerettem volna próbálni a választott mintát. Így megnézem, hogy aztán szeretnék-e én is olyat. :o ) Ennyit a titokzatosságról.
  2. Sofie
    on
    Kiváncsi vagyok mi lesz az:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése