2009. szeptember 9., szerda

Nyárbúcsúztató hétvége

A hosszú hétvégét (mivel még hétfőn is szabadságon voltunk) a Balatonnál töltöttük. Idén már ötször voltunk azon a környéken, de nem tehetünk róla, nagyon szeretjük. Ez alkalommal Szántódon kaptunk egy csodanyaralót (egy régi kis nyaralót újítottak fel anyukám barátnője és a férje) kölcsön. Az időjárás előrejelzéssel ellentétben egész jó időnk lett, csak pénteken este kapott el minket a vihar, de ezen hamar túltettük magunkat :-) Nagyrészt pihenéssel, beszélgetésekkel (édesanyám és a barátnője a férjével egy szomszédos másik nyaralóban töltötték a hétvégét, így gyakran átlátogattunk hozzájuk) és egy kis-balatoni tekeréssel töltöttük az időnket.


szembe a Tihanyi Apátság


a Kis-Balaton csodálatos madárvilága..látszódna a képen, csak kicsik a madarak :-)


kilátás a Kányavári sziget hídjáról


a gyönyörű fahíd



kicsit távolabbról



nem vittünk lakatot, így nem hagytuk kint a bicajokat, bevittük a szigetre és szépen végigtoltuk a bemutatóúton


A sziget tele van jobbnál jobb horgász-, piknik- és madár megfigyelő helyekkel. Van kialakított tűzrakóhely, szóval érdemes legközelebb bográcsot is vinni.

A tekerős napunk nagyon jól sikerült, vasárnap a szél is alább hagyott. Este pedig egy fincsi hal és pacal vacsora volt a jutalmunk (azt ki lehet találni, hogy ki melyiket ette :-) ). Nap végén 70 km-t mutatott a km óra (vonattal utaztunk Balatonszentgyörgyig).

Hétfőn vonatindulás előtt elgurultunk még a völgyhídig. Megnéztük alúlról, mivel bicajozni nem lehet rajta, hihetetlen építmény.


A rossz időre és a vonatútra készülve vittem magammal egy Agatha Christie könyvet, aminek az a nagy hátránya, ha elkezdem, nem tudom abbahagyni, így a két vonatút alatt ki is olvastam. Csak ajánlani tudom, mint mindegyik Christie regényt. Címe: Örök éj.


  1. Tündérke
    on
    Nézem, mi a szösz, ezt az AC-t még nem is ismerem! Nyomoztam egy kicsit, erre kiderül, hogy eredetileg Végtelen éjszaka címen jelent meg, ami meg is van, úgyhogy elolvasom én is :-)
  2. Sofie
    on
    Igen, ezt oda is írhattam volna, bocsi. Jó olvasást!
  3. Béki Zsófi
    on
    Én is nemrég olvastam, csak sajnos jó korán kitaláltam, ki a gyilkos… :D
  4. Sofie
    on
    Zsófi, gyakorlott Agatha Christie olvasók nál sajnos előfordulhat, hogy már nagyon egyre jár az írónővel a gondolkodásuk .-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése