2010. május 21., péntek

Fotók

Tegnap kaptuk meg Dóritól a fotókat és nagyon-nagyon elégedettek vagyunk! Csodaszép képek születtek. Hétvégén készítünk majd egy kisebb válogatást és akkor küldöm az ígért linket (aki szeretne és még nem szólt, szóljon!) :-)



  1. eva
    on
    Jajj, de szépek vagytok :) ))
  2. Tündérke
    on
    Ez tényleg szép, várom a többit :-) ))
  3. Eszti
    on
    Nagyon tetszik, én is szeretném látni a többit is!!!
  4. moklin
    on
    Nagyon szép a berahangozó kép, kiváncsi vagyok a többire is. :o )
  5. Béki Zsófi
    on
    Tényleg gyönyörű, nagyon várom a többit! ;)
  6. Kiskalács
    on
    Én is kaphatok abból a linkből? :)
    Nagyon szépek vagytok! :D
  7. Györgyi
    on
    Én is kérem szépen a linket!
  8. Napcsi
    on
    T Dóritól kaptatok képeket, én meg tőletek! Meglepetést okoztatok, meghatódtam a kedvességeteken. Köszönöm! És azt is köszönöm, hogy látogatok a blogom:-)
  9. Sofie
    on
    Szívesen :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése