2010. október 14., csütörtök

Láthatatlan program

Már kétszer is részt vettem a láthatatlan kiállításon, így merem ajánlani egy másik rendezvényüket is, ami holnap 16 órakor kezdődik a Deák téren, szerintem érdemes megnézni, illetve nem látni….

(Én sajnos nem tudok részt venni, menjetek helyettem is!)

“Fehér Bot napja alkalmából a Deák Ferenc téren október 15-én, pénteken délután 4 órától gyűlünk össze egy kis „szemfelnyitásra”, ahol az érdeklődők megtapasztalhatják, milyen érzés látható színek, vonalak és formák segítsége nélkül, a többi érzékszervre támaszkodva, vakok kíséretében, fehér bottal sétálni a Deák téren.  Pénteken 2 órára megfordul a világ, a világ a vakok vezetik a vállalakozó szellemű látókat.
A 16-18 óráig tartó rendezvény a fehér bot kipróbálásával és a vakvezető kutyákkal várja az arra járókat. Gyertek el és tapasztaljátok meg 10 percre, milyen vaknak lenni!   Nektek, akik már részvetettek a Láthatatlan Kiállításon inkább a szolidaritásról szól, akik még nem voltak azoknak egy lehetőség, hogy belessenek a vakok világába. Ha esetleg nem tudsz  részt venni a programon,  bárholis vagy 16:00 csak egy percre csukd be a szemed, és gondolj nemlátó társaidra, akik mindennapjaikat élik így.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése