2011. október 24., hétfő

Könyvélmények

Az utóbbi egy hónapban két könyvet olvastam. Az egyik Bernhard Schlink Felolvasó című regénye. Úgy kezdtem bele, hogy nem ismertem a történetet, így meglepett a fordulat. Egy kamasz fiú és egy idősebb nő szerelmi kapcsolata bontakozik ki a könyv első felében. Ez a kapcsolat hamar megszakad és évekkel később egy tárgyalóteremben találkoznak. Többet nem árulnék el a történetről. Tetszett. Miután elolvastam, pont vetítette a televízió a könyvből készült filmet. Mint ahogy lenni szokott, maga a könyv sokkal jobban tetszett.

A másik olvasmányom már régóta váratott magára, hisz Ken Follett-től a Katedrálist valamikor 2008-ban olvastam. A folytatásának titulált Az idők végezetéig c. regényt most sikerült elolvasnom. Ez a könyv is egy elképzeld angol kisvárosban, Kingsbridge-ben játszódik, mint az elődje, csak 200 évvel később. Noha a szereplők közül többen a Ketadrálisban megismert figurák leszármazottai a két történet nem függ össze, önállóan is megállják a helyüket. Mindkét könyv nagyon olvasmányos és annak ellenére, hogy meghaladják az 1000 oldalt túl hamar befejeződnek, olvasná még az ember :-)

                                
  1. Tündérke
    on
    Ritka, hogy egy film jobb, mint a könyv, de van rá példa.
    Melyik tetszett jobban? A katedrális vagy Az idők végezetéig?
  2. Sofie
    on
    A Katedrális jobban tetszett, neked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése