2012. január 31., kedd

Olvasmányok mostanság

Forrás: Sofie világa | 2012 január 31.
Audrey Niffenegger írónőtől mostanában két könyvet is elolvastam. Az első és talán híresebb, Az időutazó felesége, ami egy nagyon különös sztorit dolgoz fel. Lényegében a címben minden benne van. Sógornőm is olvasta és szerinte a vége nem illik a történethez, én is el tudtam volna másként is képzelni, de mindenki döntse el maga. A másik történet A Highgate temető ikrei. Ez a könyv már sokkal inkább tetszett, nem is nagyon árulnék el róla többet, csak hogy ajánlom!


A harmadik egy Robert Merle klasszikus a Védett férfiak, mit a szomszédunk ajánlására vettem kézbe. Nem bántam meg! Megtudhatjuk milyen lesz a világ, ha egy vírus kipusztítja a férfiakat és csak nagyon kevesen maradnak életben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése