2012. július 1., vasárnap

Még mindig...

A hímzés, a tekerés mellett még mindig az olvasás a legnagyobb hobbim. A True Blood sorozat után maradtam még egy kicsit a fantasy világában. Elolvastam Singh Nalini trilógiáját, amely az angyalok cseppet sem angyali világába kalaúzol el. Az Angyalvér és az Angyalcsók című könyvek nagyon tetszettek, de be kell valljam, hogy a harmadik kötete, az Angyaltánc már nem kötötte le annyira a figyelmemet, félbehagyni viszont nem szeretem a könyveket, így elolvastam. A sok fantasy után felüdítő volt egy kicsit a valóságról is olvasni, habár cseppet sem felemelő. Fencsik Tamás és Havas Henrik közös könyvét olvastam el: Apám szép volt (Egy heroinista vallomása). Olvasás közben sokszor eszembe jutott egy másik könyv (Kérdezd meg Alízt), ami egy 15 éves drogos lány naplója. Sajnáltam, hogy ő nem jutott el odáig, mint Gabka (a Havas könyv főszereplője), neki nem adatott meg az esély.
Az 1900-as évek Oroszországában, a forradalom előtt és alatt játszódik Kate Furnivall Szentpétervár ékköve című regénye. Ken Folett a Titánok bukása című könyvét juttatta eszembe.....sok párhizamot véltem felfedezni a főhősök élethelyzeteiben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése