2012. október 16., kedd

Harlan Coben

Egy új krimiírót fedeztem fel magamnak, ő Harlan Coben (valószínűleg sokan ismerik már, nem tudom az én figyelmemet miért kerülte el eddig). Sógornőm ajánlására kezdtem el az El ne áruld senkinek című könyvét és alig bírtam letenni. Izgalmas, sodornak az események, fordulatos. Hogy biztos ne áruljak el titkot a fülszöveget másolom be: "Dr. David Beck és felesége, Elizabeth tizenkét esztendőn át minden évben visszatért első csókjuk helyszínére. A tizenharmadik látogatás alkalmával éjszaka megmártóztak a közeli tóban, majd az asszony váratlanul eltűnt. Már csak a holttestét találták meg, és egy férfit letartóztattak a meggyilkolásáért. Most, évek múltán David e-mailt kap, amely arra utal, hogy az ügy még korántsem zárult le. Egy kivételesen tehetséges krimiszerző sodró lendületű, izgalmas regénye."
Természetesen az első könyvet rögtön követte a második, Az ördög játszótere és itt is tudott még újat mutatni az író! Azt hiszem nem ez volt az utolsó könyvem tőle :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem én is Cobent, egymás után olvastam el tavaly minden magyarul megjelent könyvét.:)

    VálaszTörlés