2012. november 29., csütörtök

Sötét ötven....

Adtam még egy esélyt az írónnak, az első kötet után (A szürke ötven árnyalata) elolvastam a következőt, A sötét ötven árnyalatát E.L. James-től. Ettől sem ájultam el, bár talán alakul valami történet. A trilógia harmadik kötetét decemberre ígérik. Nem mondom, hogy izgatottan várom, de biztos elolvasom, ha elém kerül. Nem szeretem a befejezetlen sztorikat :-)
Most viszont elkezdtem egy ismert sorozatot. Az első három kötetet több, mint 10 éve olvastam, majd valahogy kimaradt az életemből a folytatás. Már a második kötetnál tartok és -terveim szerint - meg sem állok majd a hetedikig. Igen, igen...biztos többen kitaláltátok már....Harry Potter a szerencsés :-)

3 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy nem tetszett, a könyvesbolti beleolvasás után visszatettem a polcra gyorsan... A Harry Potter jó lesz kikapcsolódásnak. :)
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Hp szerintem nagyon jó. Ezt a trilógiát viszont nem tervezem kiolvasni.

    VálaszTörlés
  3. Bizony, már a második kötet vége felé tartok. Úgy tervezem, hogy párhuzamosan a filmeket is megnézem :-) Ti láttátok mindet?

    VálaszTörlés