2013. május 6., hétfő

Sorozatok a képernyőn.....

Mostanában nem csak olvasok, hanem sorozatokat is néztem. Egy kollégám ajánlására a Homeland című amerikai sorozatba kezdtem bele, hiba volt....szinte abba sem lehet hagyni....izgalmas, fordulatos.... aki látta a 24 órát, annak 100%, hogy tetszeni fog! Már alig várom, hogy elkészüljön a harmadik évad.
Most pedig George R.R. Martin Tűz és jég dala regényciklusának első kötete (Trónok harca) alapján készült sorozatot kezdtük el. Az első kötetet már kiolvastam, folyamatban van a második kötet és párhuzamosan a filmet is nézzük. Mint általában nekem a könyv jobban tetszik!
Ti milyen sorozatokat néztek?

6 megjegyzés:

  1. Hű, egy csomó van...
    A tévében most az NCIS, Mentalista, Gyilkos elméket nézem, illetve online a Grace klinika legújabb részeit.
    Egyébként szeretem a CSI-sorozatokat, sajnos a Miamit és a New Yorkot végleg befejezték. Szeretem még a Castle, A főnök, Leverage, Hustle, Dr. Csont, Így jártam anyátokkal, Gyilkos sorokat is, meg vannak már véget kedvenceim, mint a Hazudj, ha tudsz, Las Vegas,
    Jóbarátok, stb.
    A 24 órát és a True Bloodot nem merem elkezdeni, mert félek, hogy nagyon függővá válnék...

    VálaszTörlés
  2. Húha, nem te vagy az első, aki a Homelandet dícséri. Lehet, hogy bele kéne nézni.
    GOT (game of thrones) nálunk is megy így tavasszal, ősszel a SOA- (sons of anarchy)t nézzük. Aztán néha egy kis modern family, vagy big bang theory. Már befejeződött a Wire, illetve nyáron jön a Breaking Bad utolsó évada. A mindenikők nagy kedvencei: Csengetett M'lord és a Waczak szálló, na meg Monty Pithon minden mennyiségben.

    VálaszTörlés
  3. A Homelandet szerintem sem lehet abbahagyni :-)

    VálaszTörlés
  4. Helyette kézimunka blogokat böngészek. :) Régebben 24, A good wife (magyarul A férjem védelmében), de utóbbiban sokalltam a karakteridegen fordulatokat. (Hű, tényleg, a Csengetett, M'lord? meg a Halló, halló!) Az általános lelkesedés miatt néztem pár Dowton Abbey-t, ott meg a korhűségre hánynak fittyet. Ilyek kekec módon nem lehet tévézni. :))
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszed :-) Az ember tényleg nem tudja, hogy melyik ujjába harapjon...kevés a szabadidő! :-)

      Törlés