2013. július 7., vasárnap

Balaton...

Nem múlik el úgy év, hogy ne láttam volna a Balaton végtelen kékjét és ne írtam volna a blogban róla. Most egy idézetet hoztam nektek, ami nagyon megtetszett!
„Szeretem a tengert, a csípős friss tengeri fürdést. A tenger a végtelen szabadság, a vágy, serkentője annak, hogy az ember rövid életében valami egészen nagyot, valami hallhatatlant cselekedjék. A Balaton lágy. A Balaton ölelés. A Balaton a gyerekkor. A Balaton ringató vizén hanyatt kell feküdni, nézni a felhőket és álmodozni. A Balatonban belenyugszunk, hogy halandók vagyunk, hogy az élet rövid, de sok-sok öröm rejlik benne.”
Fehér Klára: Vakáció Magyarországon
Egy kevésbé ismert nézőpont, kilátás a Tamás-hegyről
A június 22.-i hétvégét Füreden töltöttük, részt vettünk a szokásos Balaton 50 teljesítménytúrán (én az elmúlt két évben a lányokkal gyalogosan tettem meg a 20 km-t, idén először csatlakoztam a fiúkhoz és lenyomtam az 50 km-t terepen). A borzalmas hőség kicsit nehezítette, de örülök, hogy idén megpróbáltam a tekerést, szép helyeken jártunk. Ez volt a 20. jubileumi rendezés és a szervezők nagyon kitettek magukért! Tihanyból indult a túra (azon a hétvégén volt a Levendula fesztivál is!) és már az apátság dombja alatt terülj-terülj asztalkám várt minket, de a többi ellenőrző pont sem szégyenkezhetett! Az útvonal: Tihany (Belső tó) - Tihany gödrös - Berzsenyi Dániel forrás - Balatonfüred Tagore sétány - Peron pizzéria - Lóczy barlang - Lóczy síremlék - Csákány hegy - Nosztori pihenő - Koloska forrás - Recsek hegy - Peron pizzéria
A túra után este még lelátogattunk a Tagore sétányra, belehallgattunk a Gitár fesztivál fellépőjének koncertjébe, beszélgettünk, fagyiztunk, kicsit sétáltunk és megunkba szívtuk a balatoni hangulatot :-)

1. Gratulálok a teljesítéshez! :)

2. De jó idézetet választottál! Az 50 km pedig wow, gratula hozzá!:)

3. Szia! Ügyesek voltatok!! Biztosan nagy élmény volt!

4. Az 50 km-hét gratula, pláne úgy, hogy tudom, hogy mennyi a szintkülönbség a Lóczy barlang és a Tagore sétány között.