2014. január 20., hétfő

Telelés

Mivel a karácsonyt követő pár napban mindketten szabadságon voltunk (hurrá!), így négy napot Ausztriában töltöttünk. Fő cél a tiszta levegő, kirándulás, egy kis városnézés és a pihenés volt, no meg hogy még a télen lássunk havat is. :-)
Vonattal utaztunk, röpke 6 óra alatt kint is voltunk Salzburgban, egy fél napos városnézés, lődörgés után érkeztünk meg a szállásunkra, Bad Ischlbe. Aki még nem járt arrafelé, annak mindenképpen ajánlom. Gyönyörű folyók, patakok, körülöttük hófedte hegycsúcsok. Már többször jártam ott, de eddig még mindig csak nyáron (akkor szuper kerékpáros, túrás hely!), kíváncsi voltam milyen télen. Nem csalódtunk, bár a tó szintjén sajnos nem volt hó, de a Krippenstein-en 80 cm (10 cm friss) hó várt ránk. A legtöbben síeltek, rajtunk kívül talán még egy fél tucat bakancsos túristát láttunk. "Kisétáltunk", inkább túrának lehetett nevezni a néhol combközépig érő hóban a Five-fingers kilátóhoz, felkapaszkodtunk a csúcsra, beültünk a Hüttébe egy finom gőzgombócra (Szabi csapotsörre) és élveztük a napsütést, a jó levegőt....azt hiszem egy-két hetet el tudtam volna még viselni így. De örültünk nagyon ennek a rövid időnek is!

Azt hiszem ezekkel a csúcsokkal nem lehet betelni...

Itt készült nyáron is fotó :-)

1. Sofie! Ha jól látom, akkor vár rád egy nyeremény Katica blogján! :)

Gyönyörűek a fotóid! :)

1. Köszi Phan! És hogy szóltál a nyereményről, de olyan béna vagyok, hogy nem találom az oldalát :-( Tudsz nekem segíteni ebben? Köszi!

2. Amint írtam rögtön meg is lett. :-))))