2014. április 11., péntek

(Egyik) kedvencem

Ma ünnepeljük a magyar költészet napját József Attila születésnapján, ez alkalomból hoztam egy régi kedvencemet Nektek.

                      Szép Ernő: Én így szerettem volna élni

                                      Én úgy szerettem volna élni
                                      Minden halandóval beszélni

                                      Mindenkinek nevét kérdezni
                                      Mindenkinek szívét érezni


                                      A járdán osztani a virágot
                                      Tegezni az egész világot

                                       Megsimogatni ami állat
                                       Érinteni minden fűszálat


                                       Imádni végtelen sereggel
                                       A napot ha fellángol reggel


                                       És énekszóval összejönni
                                       Az esti csillagnak köszönni

                                       S testvéri csókkal hazatérni
                                       Én így szerettem volna élni!

2 megjegyzés: