2014. április 13., vasárnap

Rajzolás

Már régóta ki szerettem volna próbálni a jobb agyféltekes rajztanfolyamot. Mindig is vonzott a rajzolás, de mióta az építészetiről lemondtam a szabad kezes rajzban szerzett kudarcaim miatt, azóta nem nagyon ültem le rajzolni.
Tavaly született meg a gondolat és most márciusban Pollyval közösen leköltöztünk Tűzlilihez 3 napra, hogy részt vegyünk egy tanfolyamon. Azóta sokan kérdezgettek róla, hogy tetszett, mi a trükk. Valahogy titkon egyszerűbbnek képzeltem, bár nem bíztam benne, hogy fájdalommentes lesz :-)
Az első nap elkészült egy portré, a magam suta módján ilyen lett:
Majd egy halom rajzfeladat, küzdés, koncentráció és 3 nap után az utolsó nap ez készült:
Rengeteg energiámat emésztette fel és talán a legtöbbet az hogy magamnak bebizonyítsam, meg tudom csinálni. Azóta nem rajzoltam, de szerintem majd eljön annak is az ideje. Aki régóta gondolkodik azon, hogy elmegy a tanfolyamra, az szerintem menjen el, ne halogassa tovább. Jó kis önismereti tréning (nekem) vagy egy jó kis rajztanfolyam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése