2008. május 22., csütörtök

Kérdés "kaktuszosokhoz"

Forrás: Sofie világa | 2008 május 22.
Sok területen szeretnék még fejlődni, az egyik ilyen a kertészkedés… most még lakásban lakunk, így ott próbálkozom. Az eddigi otthonaim közül ez az első, ahol a virágok is látványosan jól érzik magukat (és én is:-) ). Mivel napos és meleg a lakás főleg kaktuszféléim vannak. Kérdés: hogy lehet a kaktuszokat szaporítani? Ennek a fotón látható kis “kinővésnek” van köze hozzá? Elnézést, ha nagyon alap dolgokat kérdezek, de biztos vagyok benne, hogy vannak itt szakik az olvasóim között:-)




  1. eva
    on
    Jó a megérzés! Igen, van köze :) ) Lecsippented és földbe(re) rakod, majd drukkolsz, hogy megeredjen :)
    Nálam képzeld ma bontotta szét az egyik pompázatos virágát. Olyan szép!
  2. lúj
    on
    aham!
    a kinövések az új hajtások. Jó nesetben ,meggyökeresedik. Kaktusz esetében mondjuk földbe rakva.
    De ha napos a lakásotok, akkor fűszernövényekkkel, függő eperrel is lehet ám próbálkozni. hajrá! :o )
  3. Sofie
    on
    Amatőr kérdés, de hogyan kell a hajtást leszedni? Ollóval? És utána locsolni kell a földbe dugva? (Atyám, de amatőr vagyok ehhez…. :-) ))) )
    lúj, ez a függő eper jól hangzik! Írsz még róla?
    Éva, melyik virágzik? Múltkor láttam az egyiken bimbókat (Donát szobájának ablakában)… küldesz róla fotót?
  4. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Ollóval csak úgy szedd le, ha közben nem sérted meg a “testét”, tehát nem le kell vágni, hanem inkább “letörni”. Egy kanálnyéllel nagyon könnyen lejön. Sőt, ha van Olyan kaktuszod, ami oszolszerű és a tetejét levágod, akkor onnéttól a hajtások a tetején jönnek.Én már kipróbáltam és nagyon csini lett:) Sok sikert hozzá!
  5. pocomanka
    on
    Bocsánat! oszlopszerű!
  6. Sofie
    on
    pocomanka, köszi a tippet, ki fogom próbálni:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése