2008. május 16., péntek

Névnap

Forrás: Sofie világa | 2008 május 16.



Tegnap névnapom alkalmából úgy döntöttem kényeztetem magam, hamarabb leléptem a munkahelyemről, hogy kipróbáljam a thai masszázst. Még a szülinapomra kaptam a páromtól egy ajándékkártyát, mely 30 perces hát-, váll-, nyak- és fej- valamint egy 45 perces láb masszázsra volt érvényes a Chi Thai Masszázs Központba.


Felejthetetlen élmény….így is, úgy is. (most is fáj a hátam :-) )


Eddig még sosem voltam testmasszázson, így csak a hallottakra számítottam. Azt már más is mondta, hogy ez nem olyan simogatós, kényeztetős dolog, hanem rendesen “megdolgozzák” az izmokat. Nekem valószínűleg a biciklizéstől és az ülő munkától a hát a gyenge pontom, ott volt min dolgozni.-)


Nagyon hangulatos volt a hely, halk thai zene, félhomály, a nyugalom áradt mindenfelé. A masszázshoz kaptam külön egy kényelmes felsőt és kis nadrágot (olyat, ami a képeken is látszik), és egy finom teát (körtés gyümölcsös). A thai lánnyal nem sokat tudtam kommunikálni, mert csak néhány szót beszélt magyarul (azt például elég gyakran kérdezte, hogy fáj? :-) ), így viszont sokkal jobban ellazulhatott az ember (már amennyire a fájdalom engedte:-) ).


Először a képen is látható kényelmes ágyon került sor a felsőtest masszírozására, néhol vicces pozitúrákat felvéve. Majd később egy kényelmes fotelben a lábmasszázsra, ami közben majdnem el is aludtam.


Összességében nagyon jó volt és biztos, hogy időnként érdemes ellátogatni egy masszőrhöz, hogy rendbetegye a dolgokat.






Ezeken az ágyakon, elhúzható paravánnal elválasztva masszíroznak.





 



Teljesen ilyen volt, a virágokat leszámítva:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése