2008. december 9., kedd

Ajándék

Egy kedves barátnőm lepett meg két könyvvel tegnap szülinapomra. Teljes volt az öröm, mert a foltvarrós könyvet már korábban kinéztem egyszer. A másik könyvet nem ismertem, de sok új, szép ötletet találtam már most benne :-) Köszönöm!     




Egy régebbi bejegyzésemben említett foltos könyvvel (Foltból varrt csodák) pedig magamat leptem meg :-) (Évi, az akkori kérdésedre válaszolva, szerintem teljesen jók a leírások, akár kezdőknek is.)

Más: hétvégén varrtam is, csak még nem publikus a végeredmény, mert karácsonyi ajándék lesz, közben meg folyamatosan hímzek….de még azt sem tudom mutatni, ezért van ennyire “csend” :-)
  1. amotae
    on
    Azt hiszem, írnom kellene a kisjézuskának… :D
  2. Györgyi
    on
  3. Sofie
    on
  4. manka
    on
    Szia Virágszálam!!!
    Csak egy gyors beköszönés és köszönöm az érdeklődést. Nemsokára (ha túlélem a jelenlegi állapotot:)) jövök mesélni. Remélem nálad is oké minden!?
    pusza
  5. Sofie
    on
    Nálam minden rendben, gyere majd mesélni! :-) puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése