2008. december 15., hétfő

Karácsonyi tali

Hogy rohan az idő, hisz nemrég még azon gondolkodtam, mit készítsek a húzottamnak, mivel lepjem meg, erre most szombaton már a karácsonyi keresztszemes találkozó is lezajlott.. Jó hangulat, szép munkák, ajándékozások, beszélgetések… megint jó volt nagyon. Sokak már most kibontották az ajándékot (főleg Nóri ajándékozottjának volt könnyű dolga, mert Nóri csatlakozott “az idén nem csomagolok be semmit” kezdményezéshez – meggondolandó!), mutatok róluk fotót. :-)


Ibolyának (Kapcsa) az ajándékom, a fa alatt kerül kibontásra, addig titok :-)



Nóri kapta ezt a gyönyörűséget Tűzlilitől.


 Ancsa pedig a Nóritól kapott őszi bannerrel



minden, ami a karácsonyi hangulathoz kell :-)
  1. Ancsa
    on
    Drága Sofie!
    Én a “nem bírom kivárni karácsonyig”-tipusba tartozom – nem is bírtam ki…
    Nagyon köszönöm az ajándékot, még a könny is kicsordult a szememből!
    Egy kérésem volna: megtennéd, hogy a Nóri-féle banneros képet elküldöd nekem emilben? Én is szeretném feltenni a blogomra, ha megengeded!
  2. Sofie
    on
    Küldtem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése