2008. december 4., csütörtök

Novemberi RR tali, ajándék, Bécs, miegymás

Kicsit elmaradoztam a bejegyzésekkel, pedig lenne miről írnom, pótolom is :-)

Előző hétvégén, szombaton nálam volt a szokásos havi RR tali. Nagyon jól éreztem magam és szerencsére a visszajelzésekből látszik, hogy a lányok is. A program állandó: sütizés, salátázás, beszélgetés, beszélgetés, beszélgetés kifulladásig :-)   


 


 

Sütöttem a lányoknak sütit, az egyikhez a Macsitól kapott sütiforma adta az ötletet, muszáj volt kipróbálnom :-)


 

Kedden Bécsben jártam… egy napos kiruccanás volt vonattal, meglesni advent idején a feldíszített várost. Megérte :-) Beszéljenek helyettem a képek….



 



 



adventi kalendár



igen, ez az egész mind bicajút…irigykedünk



 



Nem én vagyok ám a lényeg, hanem a hátam mögött álló biciklis és a metrón vagyunk! :-)


  1. eva
    on
    A képek tényleg mesélnek :) )
    A süti-formát ugyan nem értem :-(
    Jó lehetett beleszippantani a szomszédok ünnepvárásába.
  2. Sofie
    on
    A forma azért felismerhető, nem? :-)
  3. moklin
    on
    Felismerhető a forma, persze….hangya….nem? :o )
  4. Sofie
    on
    Igen, Moklin! Bár nem tudtam, hogy már nevet is kapott a bicajod :-) ))
  5. Csaba
    on
  6. eva
    on
    Összeállt a kép, juhej! A süti-forma egy bicikli, aminek a neve Hangya.
    :) )) Nagyon cuki és nagyon finom lehet!
  7. Sofie
    on
    Csaba, Igen, nem hagytam ki, nagyon fincsi volt! Nektek hogy sikerült a kirándulás? Mentetek, ugye?
  8. Béki Zsófi
    on
    Advent idején még nem voltam Bécsben, csak karácsony és szilveszter között. De akkor is gyönyörű volt! Tavaly szerettem volna én is az adventi vásárt megnézni, de kimaradt. Talán pár év múlva…
  9. Csaba
    on
    Jövőre már “házon belül” akarunk Adventi utat szervezni, ha érdekel majd szólunk:)
  10. Sofie
    on
    Csaba, Igen, érdekel, megköszönöm, ha szólsz majd! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése