2009. március 20., péntek

Elmaradás – Petőfi emléktúra

Van még egy elmaradásom, ígértem beszámolót az évadnyitó túráról, amin kipróbáltam az új bicajomat is. Március 7.-én (Éva szülinapján :-) ) rendezték meg a Paksról induló Petőfi emléktúrát. A tavaly közel 50 embert megmozgató túra létszáma idénre kicsit lecsökkent (11 főre) az erős szél, borult, rossz idő miatt. Ezt mi kompenzáltuk a gyakori büfében/kocsmában/cukrászdában való megállással, melegedéssel. :-)  A túra alkalmával körbejártunk egy Petőfi által közkedvelt részt, majdnem mindegyik kis faluban lakott / tanult / emlékházat állítottak neki. A pontos útvonal: Paks – Kölesd – Borjád – Sárszentlőrinc – Nagydorog – Pusztahencse – Paks. Össz táv: 70 km

A bicikli nagyon jól vizsgázott, megszerettem szinte azonnal és azóta már 350 km-t “tettem bele”. :-)



útközben, már az új bicajjal, egy motoros emlékmű előtt, amiből ugyan sok most nem látszik :-)


 

 
Petőfi emlékház, szegény kicsit kopottas, de a hangulat….nagyon jó

 

 

 
kívülről nagyon szép :-)

 

 

 
paksi puncs béka, főleg Tündérke kedvéért, isteni a cukrászda, tessék kipróbálni, ha arra jártok!

 



szives forró csokim….hmmmm :-)
 
  1. eva
    on
    Tudom, hogy nem vagyok “tündér”(ke), de ezt én is ki szeretném egyszer próbálni!!! Persze, csakis Veletek :-) )
  2. Csaba
    on
    Paks tudod miről híres?
    A válasz Flórám találmánya…persze néhány évvel ezelőtt:
    Itt paskolták meg az első gyereket!:)
    1. Sofie
      on
    :-)

  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése