2009. március 29., vasárnap

Eltűnve..

Kicsit eltűntem az utóbbi időben, de azért nem tétlenkedtem :-) Szerdán hazaengedtek a kórházból és azóta bökögetek, pihengetek (szígorúan orvosi utasításra :-) )

Elkészült két újságos hímzés (ezekről ugye csak később), és újra előkerült a sasom, amit már ki tudja mikor kezdtem el… A nappali fényben sokkal kellemesebb a fekete aidán dolgozni… Mutatom is, hogy hogy áll most. (Csak halkan merem megjegyezni, ebben az évben szeretném, ha elkészülne.)

   

 

 

 

 

 

 egy kis emlékeztető, milyen lesz készen…
Ezt a sast még Tündérkével kezdtem el SAL-ban hímezni, ő talán addig jutott, mint most én, aztán szolidarításból mást hímez azóta. Most ugye meg igazoltan nem hímezget, hanem babázik :-) De azért majd megvárom, hogy együtt tudjunk vele elkészülni :-)

  1. Györgyi
    on
    Szép lesz ! Az igaz, hogy nem könnyű feketére hímezni.
  2. Béki Zsófi
    on
    Kórházból???? Ugye semmi komoly? Jobbulást!
  3. Sofie
    on
    Sajnos volt egy műtétem, de már jól vagyok! Ma újra tekerhettem orvosi engedéllyel :-) Ti meg hamarosan utaztok Ausztráliába…..
  4. Moklin
    on
    Kiváncsian várom a folytatást, eddig tetszik. :o )
  5. Tündérke
    on
    Én is elővettem, és egy kicsit haladtam vele. Nem a legideálisabb körülmények között, lásd éjjel, lámpafénynél, de jólesett :-) ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése