2009. június 19., péntek

Hallgatás….

Hallgatok….egy hétig…na, nem itt a blogon, hanem úgy általában. Beszereztem egy jó kis gégegyulladást, így most egy hétig némaságra vagyok ítélve (sokak örömére:-) ) Két napja tart a dolog, de már rengeteg megfigyeléssel lettem gazdagabb. Például, az emberek általában nem néznek a másikra, amikor köszönnek… így én hiába igyekezhetek “visszaköszönni” kézzel-lábbal-fejjel, az üdvözlő, csak azt szűri le, hogy nem köszönök…. A másik érdekesség, amit megfigyeltem, mivel én hangtalan vagyok, a többiek is vagy suttognak (nos emiatt meg nem hallható, amit mondanának) vagy ők sem mondják csak bólogatnak :-) Érdekesek az emberek.
  1. Csaba
    on
    GYÓGYULÁST! De azért nem árt ha egy NŐNEK elmegy a hangja:)
  2. Sofie
    on
    Köszi!:-)
    Nem értem, hogy miért mondják ezt a férfiak…. egy hét után már nekik is unalmas :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése