2009. június 8., hétfő

Lassú RR 3. változás

Szombat a sport jegyében, vasárnap pedig a pihenés és hímzésében telt :-) Igen, végre hozzájutottam megint a sasomhoz. Fotót most nem mutatok, mert azért annyira nem látványos a haladás, az ágakat böködtem. És olyan jó volt, így újfent megfogadtam, hogy egy kis időt mindig szánok rá, mert szeretnék haladni vele.

A sas mellett még jutott időm újságos projektre (erről majd ugye csak később mutathatok képet). Régóta terveztem, hogy foglalkozom az alakulóban levő lassú rr 3. hímzéssel is. Eddig az volt az elképzelés, hogy Bent Creek mintáját hímzem majd, csak kicsit módosítok a színeken (egyrészről, hogy az anyagon jól látszódjon, másrészől, hogy kicsit vidámabb, élénkebb legyen az összhatás). Ehhez segítségképpen megkaptam kölcsön Györgyi kész hímzését is. Viszont amikor ott ültem az ágyon, körülöttem a kész hímzés, a dmc színskála, a fonalak és a minta…. nos akkor elbizonytalanodtam, annyi mindent kellene most eldönteni, módosítani, hogy ez nem biztos, hogy menne, így ezt inkább kihímzem egyedül (mintáról mintára egyszerűbb kiválasztani a fonalakat), és a második tervem lép életbe. Ezen a mintán is gondolkodtam már régebben, mert nagyon tetszett. Már láttam is élőben, mert Pergőkének ez volt a lassú RR 1.-ben a kendője.


Terveim szerint marad a 16-os rusztikus aida és 1*12 (fekve) az elrendezés. Remélem ez már végleges lesz és a hétvégén elkezdhetem körbejelölni a mintákat :-)
 
  1. Tündérke
    on
    A sast én egy kicsit félretettem, de majd igyekszem behozni a lemaradást :-)
  2. Tündérke
    on
    Ezt a mintát is jó lesz hímezni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése