2009. november 16., hétfő

Kézműveskedés és xszem tali

Aki volt, az tudja milyen jó volt, aki meg nem, az sajnálhatja, hogy nem vett részt a Kézműves Kiállításon és Vásáron a hétvégén. A lányokkal szétnéztünk, kreatívkodtunk, vásároltunk, feltöltődtünk ötletekkel.


kipróbáltam a fémékszer készítést… nekem tetszik!

 



a lányok szappant gyúrtak

 


és zorró-cica is gazdira talált :-)

 

Délután pedig a budapesti keresztszemes találkozóra mentünk, ahol megörökítettem (sok szép dolog mellett) a készülő RR-emet is. 

 


 

Szombaton annyira feltöltődtem, hogy a vasárnap (nagyrészt) a kreatívkodás jegyében telt el, viszont főként a karácsonyi ajándékokkal haladtam, így azokra a fotókra még várni kell :-)
 
  1. Főkolomp
    on
    Szia Sofie!
    Örülök, hogy megismerkedhettem veletek az xszemes találkozón! Én is feltöltődtem, vasárnap alig bírtam magammal.
    A többi képedet meg lehet valahol nézni?
    Itt megtudsz engem is nézni: http://fokolomp.blogspot.com/
    Üdv: Főkolomp Zsuzsi
  2. Sofie
    on
    Szia Zsuzsi! Megnéztem a blogod, nagyon tetszik! A többi képet ezen a linket megnézheted: http://picasaweb.google.hu/zssari/20091114XszemTali#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése