2009. november 24., kedd

POM, POM, POM….

Tündérke nemrégi bejegyzésén mosolyogtam…. “pom, pom, pom… születésnapom van ma” :-) És elérkezett az én napom (tegnap) is…. születésnapom volt… szép kerek, harmincas. :-) Szeretem a szülinapokat (nemcsak az enyémet ám!), különleges napja ez az évnek…. sokan megkerestek (telefonon, e-mailben, egyéb üzenetben, képeslappal), olyanok is, akik sosem felejtik el és olyanok is, akikkel már régebben nem beszéltünk, azt hittem már eszükbe se jutok… és akkor jött pár kedves sor… boldog születésnapot kívántak… és tényleg nagyon boldog napom volt… azt hiszem ezek a dolgok mindennél többet érnek, köszönöm! :-)

És jöjjön néhány “ajándék”:

“Szeretni annyi, mint közösséget vállalni a másikkal, és meglátni benne az isteni szikrát!”

“Most látom csak, hogy Te is a klubba léptél,
Jubileumi születésnapodra mi szépet kértél?
Kívánom, hogy amit kértél, az váljon valóra,
Ha lesz kedved, akkor fel tudj ülni egy nagy hajóra.
Utazz el sok helyre, amiket szeretnél látni,
S hogy ez beteljesüljön, addig már ne kelljen sokáig várni.”

Este pedig ezt a gyönyörű és hatalmas szivecskét kaptam a páromtól:


És a szivecskében ez a szépség lapult:





ebből lesz nekem szuper kis paripám tavaszra, hogy mehessünk hegyet-völgyet mászni kétkeréken :-) (már alig várom!)
 
  1. eva
    on
    Drága Zsófi! TRInédzser korban érik az embert a LEGSZEBB dolgok. Rád is ez vár!!! Sok, szép, kalandos utazást a “Szépséggel”!
  2. Bnorka
    on
    Itt is boldog szülinapot kívánok!
    Nem semmi kis ajándék! :)
  3. fitri
    on
    Drága Sofie!
    Nagyon boldog szülinapot kívánok így utólag is. Sajnálom hogy nem lehettem ott a talin.
    Párod igazán szépen csomagolta az ajándékodat :D Sok sok emlékezetes kilométert kívánok vele.
  4. Sofie
    on
    Köszönöm szépen Lányok! :-)
  5. Ralina
    on
    Sofie, boldog szülinapot kívánok, s mellé egy díjat, amiért csak be kell kukkantani hozzám. :)
  6. Sofie
    on
    Köszönöm szépen Ralina, és a díjat is :-)
  7. Tündérke
    on
    Nagyon boldog születésnapot kívánok neked itt is :-) ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése