2009. december 13., vasárnap

elő karácsony

Tegnap volt a karácsonyi keresztszemes találkozó. Már lassan 4-5 éves hagyománya van az ilyen karácsonyozásnak. Minden évben a szeptemberi talin húzzuk ki egymás nevét és a decemberi talin adjuk át az ajándékot. Addig titok, hogy ki kit húzott. A legtöbben csak szenteste bontják ki a csomagot, de vannak akik már  a találkozón megnézik. Idén Nórit húztam, aminek nagyon örültem! Mivel egy RR-ben vagyunk így könnyen ki tudtam figyelni, hogy milyen minták tetszenek neki. Györgyi segítségével született meg ez a szuper kis táska, aminek a belseje is szép sárga (csak a fotón nem látszik :-) ), és mivel Nóri már kibontotta a csomagot, így megmutathatom nektek is.


 



minta: Lanarte – Sealife (az eredeti minta egy-két részletét elhagytam)

 

Engem Wilimama lepett meg karácsonyra, kaptam egy szép csomagot, amit majd 24.-én fogok felbontani. Itt is köszönöm! Addig is eldugtam, nehogy megtaláljam hamarabb :-)

 

A tegnapi talin készítettem egy fotót Tündérke sütis RR kendőjéről, amivel még tartoztam (továbbadás előtt elfelejtettem lefotózni), íme az én karácsonyi pitém:


  1. moklin
    on
    Sofi köszönöm itt is az ajándékot. Imádom. Kinn lóg a szobában a kilincsen, hogy most mindig szem előtt legyen – egyelőre nincs szívem befogni, de karácsonykor már abban viszem haza a hímzős cuccaim, meg a könyvem (ja meg az egyéb női táskás szereplőket).
  2. Sofiw
    on
    Szívesen, örülök, hogy sikerült meglepni, örömet szerezni az ajándékommal.
  3. eva
    on
    Szép lett a táska (is)!
    Gratulálok a készítőjének és a tulajdonosának egyaránt!
    Szép Karácsonyt Lányok!!!
  4. Sofie
    on
    Bizony, mindjárt itt karácsony! :-)
  5. Tündérke
    on
    Nagyon szép lett a táska :-)
    Az RR-emről nem is beszélve :-D
    Nagyon türelmes vagy, én azonnal kibontottam az enyémet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése