2009. december 17., csütörtök

Mit tanultam a szüleimtől?

Nagyon jót mosolyogtam ezen a kis szösszeneten, gondoltam megosztom veletek is:



“Hiába, a család mégis csak iskola!

  Mit tanultam Szüleimtől ???

 1. Megbecsülni mások munkáját

“Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást a testvéreddel, kint csináljátok! Most takarítottam fel.”

2. Vallást

“Jobb lesz ha imádkozol, hogy kijöjjön a fehér ingedből!”

3. Az időutazás alapjait

“Úgy megcsaplak, hogy a jövő héten térsz magadhoz!”

4. Logikát

“Azért, mert én azt mondtam!!”

5. Tornamutatványokat

“Most nézd meg, hogy néz ki itt hátul a nyakad!”

6. Bőrön át táplálkozást

“Fogd be a szád és edd meg a vacsorád!”

7. Türelmet és kitartást

“Addig ülsz itt, amíg a spenót el nem fogy!”

8. Meteorológiát

“Úgy néz ki a szobád, mintha tornádó söpört volna át rajta!”

és ezt mind megtanítom a gyerekeimnek is?! :-)

Tündérke
on
Hihi, nagyon tetszik :-D DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése