2009. december 9., szerda

RR kendő – madáretetők

Tegnap este elkészültem Zsuzsi RR kendőjével. Nagyon szép lett! Alakul, már 4-en hímeztünk rá. A mintát Ancsa tervezte, szerintem bármelyik újságban megállná a helyét.


alakul már


én a májust választottam, nem véletlenül :-)

 

A hétvégén Pakson voltunk, próbáltam fotózgatni, bár elég szürke volt az idő. Paksi fotósorozatom következő darabja a Sárgödör térről készült. A hely hangulata legjobban az egri szépasszonyvölgyhöz hasonlít, tele van borpincékkel.



Sárgödör tér

 

Képzeljétek mit kaptam ajándékba a hétvégén… a korábban már említett Kapócs Zsóka Karády cd-jét!!!! Nagyon nagyon örültem neki! :-)  
 
  1. pocomanka
    on
    Jaj Sofie! Pótolgatom az “elmaradásomat” és hát mennyi csoda van Nálad…
    Kellemes estét kivánok, puszi
  2. Sofie
    on
    Örülök, hogy megint visszatértél! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése