2010. június 17., csütörtök

Mindenféle

Tudom, megint eltüntem….nincs is nagyon rá mentségem. Sokminden történt az elmúlt hónapban. Voltunk Macsiék új otthonában RR talin, itt bemutatkozott Bogyó is (Eszti kisfia – nagyon édes baba). Múlt hétvégén pedig Esztergomban voltam xszemes talin, Tűzlili látott minket vendégül. Eszti világítótornyos kendője óta nem volt nálam hímeznivaló, így most egy titkor projekten öltögetek :-)

Lassan a végéhez közeledik az RR kör és már sokan gondolkodnak a következőn. Ahogy a hétvégén pakolásztam, kezembe akadt egy régi mintafüzet, amit félretettem, mert nagyon tetszik a minta….és ezzel megszületett az én következő köröm ötlete. Egy asztali futó lesz….nem találok hozzá képet a neten (ígérem hamarosan mutatom majd). De addig is a mostani RR-em állása (már csak 2 hímzés hiányzik róla):


 

És hogy a bicajos dolgok se maradjanak el, egy program ajánlat a hétvégére. Múzeumok Éjszakája bicajjal, Museum Mass! Én a kettes túraváltozaton veszek részt, ha van kedved csatlakozz :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése