2010. július 19., hétfő

újabb Tilda és az út

újabb Tilda és az út

Forrás: Sofie világa | 2010 július 19.

Újabb taggal bővül a Tilda sorozat, természetesen ezt sem hagyhattam ki, hiszen, ha végre egyszer nagyon-nagyon sok időm (és elhatározásom) lesz, akkor varrni fogok éjjel-nappal :-) és ehhez ugye kellenek a szabásminták :-) De addig is nagyon szeretem lapozgatni, nézegetni, barátkozom velük :-)


 

A melegben monstanság nincs sok kedvem hímezni, inkább egy-egy könyvben merülök le. A legutóbbi olvasmányom – sógornőm ajánlotta és adta kölcsön – Az út című regény volt.

Nagyon érdekes, komor, elgondolkodtató….”hamu szitál folyton a láthatatlan égből, ahol a nap többé sosem mutatja meg az arcát az elpusztult világnak. A “vég” után az apa és fia bandukolnak éhezve és fázva az úton, keresve a maradék kis jót, ami túlélhette a pusztulást.” Cormac McCarthy utópiája 2007-ben Pulitzer díjat kapott és az angol Times által összeállított “az elmúlt évtized 100 legjobb könyve” listáján az első helyet érdemelte ki. 


  1. Kiskalács
    on
    Ezzel a Tildás könyvvel én is szemezgettem a könyvesbolt kirakatában… de végül erős maradtam! :) )
    Olyan kár, hogy nem teszi be nekem a blogspot, amikor új bejegyzést írsz. Mindig csak bizonyos időközönként keveredek ide, akkor meg győzök gyönyörködni a sok utazós, biciklizős képben! :)
  2. Sofie
    on
    Szia Dóri!
    Pont most beszélt Szabi a pároddal, hogy egyeztessünk egy hétvégi találkát, remélem összejön! :-)
    Ha gondolod, szívesen megveszem neked a könyvet akciós, 2500 ft-os áron (azt hiszem még lehet kapni a kiadóban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése