2011. január 31., hétfő

Elkészült

Hétvégén elkészültem a sassal! Nagy-nagy öröm ez nekem, hisz évekig hímeztem nagy-nagy megszakításokkal. :-) Az utolsó nekilendülés nagyon eredményes volt, hisz három nap alatt befejeztem a hímzést és 5 nap alatt a kontúrral és a 68 db franciacsomóval készültem el. Ma elvittem a keretezőmhöz, hétvégén már a falon lóghat a nagy indiánom mellett :-) Előljáróban egy kép az elkészült műről, nekem nagy tetszik, megérte a sok munkát, szerinted?


  1. Györgyi
    on
    Na, így kell ennek kinéznie :-) )))
    Nagyon szép, és rengeteget dob rajta a csillagos háttér, ügyes vagy!!!
  2. Tündérke
    on
    Fú, tök jó lett :-) A csillagok hihetetlenül feldobják.
    A franciacsomókat úgy csináltad, hogy jó nagyokat ugrottál közöttük?
  3. Bnorka
    on
    Hű, nagyon ügyes vagy!
    Nem semmi az a sok francia csomó! De megérte :)
  4. christine
    on
    Szerintem gyönyörű lett! Nagyon jól mutat!
  5. MSMacska
    on
    tényleg gyönyörű lett a csillagokkal! Gratulálok a kitartásodhoz! :)
  6. eva
    on
    Micsoda VARÁZSLAT!!! Úgy csillog a szeme, mint a Tiéd szokott :) )
  7. Phan
    on
    Azta! Ez csodás lett!
  8. Sofie
    on
    Köszönöm lányok, nagyon jól esnek a dícsérő szavak! :-)
    Tündérke, mindegyik franciacsomót külön csináltam, kivéve azoknál, amelyek nagyon közel voltak egymáshoz.
  9. moklin
    on
    Wow. Megyek megkeresem a leesett állam…..
    gratula.
  10. Kiskalács
    on
    Ismerős az érzés. :D
    Gratulálok a befejezéshez! Nagyon szép lett!
  11. Napcsi
    on
    Sofie! Ez aztán csodaszép:-) Ügyes vagy:-)
  12. Sofie
    on
    Köszönöm! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése