2011. január 12., szerda

Karácsony és 2011

Bizony, már 2011-et írunk….jól sikerült a karácsony és az év vége, csak olyan hamar eltelt. Mutatok pár képet az elmúlt hónapok kreatívkodásai közül, de elsőnek a szépséges ajándékom, amivel TZsuzsi lepett meg karácsonyra.




csomagocskám :-)


közelebbről, egy csodaszép swarovski nyaklánc

 

Engem Zsuzsi lepett meg, én pedig Györgyinek voltam az angyalkája, neki a következő kis csomag lapult a karácsonyfa alatt:


Mivel Györgyi kedvence a levendula, így kapott tőlem egy tűtartó könyvet (fedlapon RP minta), egy kulcstartót (tulipán), csokrot és teát – és mindent levendulában :-)

 

Idén karácsonyra nem volt túl sok időm készülni, de azért sikerült pár dolgot megvalósítani az elképzelések közül:


készült mindegyik RR társamnak egy-egy szivecske vagy fenyőfa egy charmie-val, amit később szabadon felhasználhatnak akár egy elkészült hímzésük díszítésére is


Két ilyen szett készült ( a másik kék-fehér színben, elfelejtettem lefotózni), anyukámnak és egy kolléganőmnek. (Tudom, hogy nagyon kis kezdetlegesek, dehát valahogy el kell kezdeni :-) )


Ez is első próbálkozás, de annak ellenére meg vagyok vele elégedve és remélem a viselőjének is sikerült örömet szerezni (a kép elég vacak lett, de már nincsen nálam).

 

Két “Tilda” táskát varrtam, most próbáltam ki ezt a szabásmintát először, sőt a zip-zár varró talppal is most ismerkedtünk meg és csupa-csupa pozitív élmény volt. :-)

 



Évának készült, a fotón nem látszik, de a bélése piros, mint a rózsa rajta.



Ez a vidám, ikeás anyagból varrt táska pedig a sógornőm tulajdona lett.


A baglyos táska (fekete mikrokord anyagból, a bélése narancssárga) pedig páromat várta a fa alatt.

Sokaknál látom a 2010-es alkotásaikat összegyűjtve, idén én is megpróbálkoztam hasonlóval….hihetetlen, hogy mennyire keveset alkottam 2010-ben, de annál aktívabb voltam más téren. olvasás, utazás, élmények…


  1. eva
    on
    Csak ámulok, hogy micsoda csodák vannak itt!
    Ezúton is köszönöm a gyönyörű táskámat :) ))
  2. Sofie
    on
  3. Tündérke
    on
    Mindegyik nagyon szép lett :-)
    Nem a mennyiség, hanem a minőség a lényeg,és hogy szeretetből készíted az ajándékokat :-)
    Baloldalt fent az icipici sast mikor tervezed folytatni? :-)
  4. Sofie
    on
    Terveim szerint az lesz a következő! :-) Mostanában olvastam és két tikos projekten is dolgoztam, amiről nemsokára lehullik a lepel :-)
  5. Tündérke
    on
    Nagyon helyes, idén mindenképpen be kéne fejeznünk a sasainkat :-)
    Hát igen, ha olvas az ember, akkor nem tud sem hímezni, sem blogot írni :-)
  6. Sofie
    on
    Idén tuti meglesz! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése