2011. július 5., kedd

Kindle 3 – tesztelve :-)

Idén megint elkapott az olvasási szenvedély (persze ez más kreatívkodás rovására megy, hiszen a bicajon nem tudok olvasni), azóta elfogyasztottam pár könyvet, amelyről már beszámoltam itt is. Májusban lettem a boldog tualjdonosa egy Kindle 3 e-könyv olvasónak….azóta nincsen megállás :-) Nagyon szeretem azóta már hét könyvet olvastam el rajta, sorban a következőket.

Kérdezd meg Alízt – megrázó napló könyv. Egy 15 éves amerikai drogos lány naplója, amelyet egészen a haláláig ír.

Komfortos mennyország (Alice Sebold) – Ez sem egy vidám könyv, de én szeretek ezeken a történeteken is elgondolkozni. Susie egy fiatal lány, akit meggyilkolltak és a saját mennyországából figyeli tovább a családját és gyilkosát.

A fogorvos széke (Agatha Christie) – klasszikus, minden történet izgalmas és csak a végén derül ki a megoldás. Mindig élvezem.

Férjek és hazugságok (Susy McPhee) – fordulatos, izgalmas, megható regény. 10-es skálán 7-es osztályzatot adnék a könyvre.

A nyárhoz illő könnyedebb regényeket is olvastam, Fejős Éva három regényét, sorban: Bangkok tranzit, Hotel bali, Eper reggelire. Tetszettek, igazi tengerperti, nyaralós olvasmányok.

Most Jodi Picoult a Nővérem húga című. könyvét olvasom. A történet egy csontvelő donornak szánt 13 éves kislányról szól, aki bepereli a saját szüleit, hogy önrendelkezési jogot szerezzen saját teste felett. Kimondottan izgalmas, több szálon futó történet.

És a legutóbbi papír alapú könyv, ami a kezemben volt és még nem írtam róla: Bidnay Csaba és Simon Brigitta: Együtt külön utakon. Nagyon különleges könyv, ami igazából két történet. Brigi és Csaba a harmincas éveikben járó házaspár válaszút elé kerülnek az életükben és mindketten megvalósítják egy nagy álmukat. Brigi végigment a Caminón, 800 km-t gyalogolt, olvashatunk a fizikai és lelki útjáról is (naplóformában). Csaba pedig két keréken indult el Magyarországból Santiagóba. Sok helyen járt, ahol mi is és hasonló nehézségeket kellett neki is legyőznie (időjárás, terepviszonyok). Mindkét történet sok kérdésre választ ad.

  1. Tündérke
    on
    Nagyon érdekesnek tűnnek.
    Én egyelőre maradok a papíralapú könyveknél, de ha hozzám vágnának egy ilyen olvasót, nem hajolnék el :-)
  2. Phan
    on
    Engem rögtön az első címe fogott meg. Elolvasom, aztán elolvastatom a lányommal is.
  3. Sofie
    on
    Phan, szívesen elküldöm mailben, ha gondolod.
  4. Phan
    on
    Köszönöm, megtaláltam a neten! :)
  5. moklin
    on
    Én is függő vagyok, már szinte meg vagyok sértődve, ha papír alapú könyvet “kell” olvasnom. :o ) Na jó, ez így túlzás, de akkor is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése