2012. június 14., csütörtök

RR tali

A hétvégén Kriszti és anyukája látott minket vendégül. Szerencsénk volt az időjárással is, mert a tervezett kerti partit nem mosta el az eső. Népes gyerek sereg vett minket körül, Ancsa lánykái és Bobó hiányoztak még. Velünk voltak egy rövid ideig Tündérke lánykái, a sláger náluk és Zsuzsi Nórijánál is a cseresznye szedés/evés volt. Moklinék is bevezették Eszter lányukat a társaságba, mondjuk őt a cseresznye még hidegen hagyta :-) Jót beszélgettünk, dícsértük a csodás kertet, egy újabb szuper délutánt töltöttünk együtt. (Emellett még a kendők nagy része is gazdát cserélt.) Én Zsuzsi kendőjére hímeztem két házikót (egy indiánsátrat és egy nagyobbacska otthont). Sajnos az elmúlt pár hónapban egy helyben állt a kendő, így még nincsen olyan sok hímzés rajta, de remélem most majd begyorsul. Ha elkészül, akkor képként fogja díszíteni Zsuzsiék lakását.
A mostani RR kör (4.) csökkentett létszámmal indult és ezért csak hét kendő kering körbe...bár a nevünk lassú RR én most extra gyorsan kész lettem, hímeztem már mindenkiére. De most nem is bánom, mert egy nagy munkán dolgozom, amit csak később mutatok. :-)
Kriszti anyukájának a kertjéből hoztam nektek :-)

Zsuzsi házas kendője

Lassú RR 4. keretében hímzett alkotásaim kendők tulajdonosai: Moklin, Tündérke, Anitzsirk, Györgyi, TZsuzsi, IAncsa és én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése