2012. szeptember 20., csütörtök

Inspiráló hétvége

A múlt hétvége annyira inspiráló volt számomra, hogy azóta folyamatosan zakatolnak a fejemben az ötletek (a karácsonyi gondolatok is). Szombaton a Briósban az xszemes oldalon szerveződő (mini) találkozón voltam: Wilimama, Cherry, Patrimama és Brigi társaságában. Iszogattunk, sütiztünk, volt, aki fagyikehellyel kényeztette magát....beszélgettünk, ötleteltünk, Wilimama folyamatosan hímzett is (Lizzy Kate szülinapos naptárat). Cherrytől sok hasznos tanácsot kaptam a varrással kapcsolatban, itt is köszönöm (aki régóta követi a blogomat, az tudja, hogy évente megújuló újévi fogadalmam, hogy fejlesszem a varrás tudásomat - és jelentem úgy érzem, hogy azért haladok :-) ).
Vasárnap pedig Tündérke látta vendégül az RR csapatot (és köztük a legfiatalabb tagot, Eszter babát is). Újfent jó volt találkozni, megint nem maradtunk éhesek :-) elméletben hímeztünk, kötöttünk, horgoltunk, gyöngyöt fűztünk és jókat beszélgettünk. A legnagyobb öröm, hogy Krisztinek végre hazaért a Lassú RR 3.-ban indított MP kendője. Hurrá! És csodaszép! Lassan elérkezünk a 4. kör végéhez és úgy látom, hogy mindenkiben kezd megfogalmazódni az 5. témája. Már nekem is megvan, de nem akarom elkiabálni, lehet addig másik szerelem lesz :-) Elvileg jövő év januári indulás lenne. Lényeg a lényeg, hogy nagyon jól esett ez a csajos hétvége, tele vagyok ötletekkel, már csak az időt kellene rá előteremteni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése