2012. szeptember 22., szombat

Szütyők és zsepitartók

Volt kolléganőknek készült névnapjára ez a két kis táska és a hozzávaló zsebkendőtartók. Ezek voltak a korábban említett ispiráló hétvége első következménynei :-) És talán itt vettem észre, hogy pár technika már kezd bevésődni, kicsit könnyebben ment a bélés anyag és a fülek elkészítése is, de azért még bőven van mit tanulnom, hisz a tökéletestől elég távolira sikerültek. A lényeg, hogy nagy szeretettel készültek. A textileket az egyik kedvenc körúti boltomban vettem, nehéz volt kiválasztani, hisz szebbnél szebb anyagokkal van tele a bolt. Azt hiszem karácsony előtt megyek még vissza :-)

8 megjegyzés:

  1. Az egyik az enyém, amit nagyon köszönök:))
    Ezek az igazi ajándékok, nekem egy életre szóló szép és hasznos emlék! Király Marika

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Praktikus és szép ajándékok! :) Nagyon tetszik az anyagok párosítása, kedves és elegáns. Köszönöm, hogy válaszoltál az előzó bejegyzésben! :) Nem vagyok a FB-n - akkor sajnos lemaradok a találkozóról?
    További örömteli alkotást! :)
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigi!
      Nem maradsz le a taliról :-)
      Október 6.-án lesz a KÖKI terminálban délután 2-től a második emeleten az éttermi rész közepén (legalábbis a lányok így írták, nekem most lesz az első talim).

      Törlés
  4. Köszönöm! :) Remélem, eljutok - inspirálók ezek a kézimunkázós-beszélgetős alkalmak!
    Brigi

    VálaszTörlés