2008. április 17., csütörtök

Hattyúk tava

Forrás: Sofie világa | 2008 április 17.
Előtte talán egyszer vagy kétszer voltam balett/opera előadáson, de középiskolában elvették tőle a kedvemet, amikor a vontatott Tanhauser című Wágner darabot néztük meg testületileg.


Tegnap a Hattyúk tavát játszották….nagyon tetszett! Gyönyörű, ahogy szavak nélkül, tánccal, mozgással kifejezik az érzelmeket, elmesélik a történetet.






Utána nagyon jó dolgunk volt, mert Évák vendégszeretetét élvezhettük. Itt is köszönöm Nekik! :-)

  1. Millu
    on
    A hattyúk tava gyönyörű darab!!! Amit Wagnerről írtál…vontatott????? Wagner olyan operákat írt….talán az utolsó nagy operaíró, mert a mostaniak…szánalmas. Próbáld meg újból meghallgatni, átélni, olyan csodálatos
  2. eva
    on
    Egy balett ünneppé tud tenni egy hétköznapot, nem beszélve a batráti együttlétről!!!
  3. Sofie
    on
    13 évesen nagyon hosszú volt egy német nyelvű darabot hallgatni, rossz emlék maradt…. de lehet tényleg érdemes egyszer újra nekiveselkedni:-)
    A baráti együttléttel teljesen egyetértek:-)
  4. Ancsa
    on
    Na, akkor élőben élvezhetted a férjem csellójátékát! Én ugyan nem vagyok nagy balettrajongó, leginkább csak a Seregi-baletteket szeretem…A Tannhauser meg télleg vontatott… Az egyetlen Wagner-opera, amit tudok élvezni, az a Nürnbergi mesterdalnokok.
  5. Sofie
    on
    Na, ha tudtam volna…:-) Szép volt nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése