2008. április 3., csütörtök

Még nem tudom kinek...

Forrás: Sofie világa | 2008 április 3.
Az áprilisi magazinba hímeztem ezt a könyvjelzőt (ez a kép még varrás előtt készült). Még nem tudom, hogy megtartom-e vagy ajándék lesz. A színvilága nagyon tetszik. Gondoltam megmutatom Nektek.




  1. eva
    on
    Stipi-Stopi! :) )) Ez (is) nagyon szép! Mennyi időt vesz igénybe az elkészítése Neked?
  2. eva
    on
    Az jutott eszembe, hogy megcsinálhatnád a teljes magyar ABC-t is, mit szólsz?! :) )) Hosszabb könyvjelző lenne belőle :)
  3. Sofie
    on
    :-) Ez nagyon haladós minta, igazán gyorsan megvan. Felírtam a listára, hogy mi lesz a következő ajándékod:-) Tényleg, mit is olvasol most? :-) ))
  4. eva
    on
    Bajban vagyok, hogy szabad-e itt megválaszolnom a kérdést. Lehet, hogy a “Te mit olvasol”-ban kéne :) ) Deborah Rodriguez: A kabuli szépségszalon Kb. a felénél tartok. Érdekes történet.
  5. Sofie
    on
    Olvastam már róla véleményt és részletet is belőle. Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, ha kiolvastad!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése