2008. április 7., hétfő

Reggel

Forrás: Sofie világa | 2008 április 7.
Jó volt ma tekerni, két okból is, az egyik: az eső ellenére nagyon sok bringással találkoztam az utakon (még Sanyi is biciklivel jött!!! Hajrá! :-) ), azon kívül néhányan a görkorit és a gyaloglást választották (gyakrabban is sztrájkolhatna a bkv, hogy az a rengeteg autós, aki ma dupla annyit állt a dugóban mint szokott, rájöjjön, létezik más közlekedési alternatíva is!).


A másik: hétvégén felszereltük az spd pedálomat, aminek a használatától az elején egy kicsit tartottam, de a gyakorlatban nagyon élveztem. Sokkal hatékonyabban és könnyebben tudtam tekerni. Jó volt nagyon! :-)


(spd: a cipőn levő kis fém alkatrészt csak be kell kattintani a pedálba, így nem csak nyomni, hanem húzni is lehet a pedált, ezzel dinamikussabb mozgás érhető el, és a térd terhelése is csökken.)

 





Ez a “walkingbike”, és nem vicc, működik is, nézd meg. :-)
  1. Millu
    on
    Kedves Sofie, saajnos én most nem tudook kimenni, pedig ilyenkor az emberek (egy része) biztos sokkal nyugisabb és kedvesebb, nem tudnak sietni, rohanni:) Egyébként tényleg rossz a rengeteg autó…főleg, hogy mindegyikben csak egy (max. kettő) ember ül…
    A hímzést (amelyen betűk vannak) szerintem inkábbb rózsaszínűre csináld…úgy sokkal szebb.
    Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Szia Millu! Nemsokára meggyógyulsz és mehetsz ki a természetbe!
    A hímzést már elkészítettem, de jó ötlet a rózsaszín is! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése