2008. november 25., kedd

Hétvége, egy év eltelt...

Igazán jól sikerült a hétvégém…. alapból szeretem a hétvégéket, de a mostanin a szülinapomat is ünnepeltem. Számomra különlegesek ezek a napok (névnap és szülinap), és nemcsak az enyémet, hanem a barátaimét is szeretem különlegessé tenni.

Nagyon sokan kerestek, hívtak, írtak és ez olyan jól esett! Köszönöm! :-) Anyukám az egyik kedvenc sütimet sütötte, a kedvenc levesemet ebédeltük együtt, találkoztam réglátott barátokkal, vasárnap pedig meglepi ebédben volt részem. És még az első hó is leesett! :-) Kreatívkodni megint kevés időm (és mostanában kedvem) volt, de majd ezen a héten behozom a lemaradást… :-)

Egész sokat fotóztam már, ismerkedek a géppel, este teszek fel majd képeket.

  1. lúj
    on
    óóóó, boldog szülit! pénteken gondoltam rád és nagyon készültem, aztán elvitt az élet, pedig nagyon rácsodálkoztam az ebbéli hasonlóságunkra is. Íg tehát I’ten éltessen sokáig, sok csendes örömet és bringás szépséget egész életedre! :)
  2. Sofie
    on
  3. Csaba
    on
    Szia! Boldog szülinapot így utólag! sok sok birngakm-t meg síkm-t és hozzájuk jó egészséget!
  4. Sofie
    on
    Köszönöm Csaba :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése