2008. november 21., péntek

Újra balett

Tegnap este balett előadáson voltam. Akik olvassák egy ideje a blogot, biztos emlékeznek rá, hogy az előző idényben volt bérletem, az ideiben is meghosszabbítottam és még anyukám is csatlakozott a csapathoz. :-) A bajadér című 3 felvonásos darabot néztük meg, nekem nagyon tetszett, a tánc mindig magával ragad. A történet egyszerű szerelmi szál vonalán fut, és a mozgás teljesen megtölti élettel, érzelemmel.

  


Utána az estém is jól sikerült, egy kedves barátnőm látott vendégül és kaptam kölcsön egy szuper fényképezőgépet!!! Így hamarosan elözönlik a képek a blogot! :-) Szóval jól sikerült a tegnap és a ma reggel is jól indult, ma meg már péntek van! Holnap hétvége! Mindenkinek jó pihenést! :-)

 

Andi barátnőmnek nagyon boldog szülinapot!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése