2009. január 5., hétfő

2009

Sokak blogjában olvasok összefoglalót a 2008-as esztendőről, számtalan fotót mutattok az elkészült munkákról, statisztikákat pl a felhasznált fonalakról… én ennyire pontosan nem tudom összefoglalni a 2008-as évet. Azért néhány gondolatban én is beszélnék arról, mi is történt velem az elmúlt esztendőben. Voltak jó dolgok, boldog pillanatok, gyönyörű helyeken jártam, síeltem, tekertem, barátokkal voltam, új embereket ismertem meg és voltak kevésbé boldog pillanatok, amikor sírtam, bánkódtam, amikor elveszítettem egy számomra nagyon fontos embert, de mindig mellettem voltak a barátaim, amit nem tudok elégszer megköszönni Nekik.

Eljött a 2009-es év, egy boldogabb év és remélem még sok szépséget tudok mutatni nektek, mind az alkotások terén, mind utazási élményeket illetően! :-)


Ez a kis bagoly lemaradt a karácsonyi képes beszámolóból, az én alkotásom.

Sajnos a gondolatébresztő linket nem találom, de ha később meglesz, akkor pótolom -> MEGTALÁLTAM! ha szeretnél ilyen kis baglyot, akkor itt megtalálod az elkészítési útmutatót :-)
 
  1. eva
    on
    Írtó helyes ez a jószág, minden mást űberel :-) )
  2. Tündérke
    on
    Nagyon édes bagoly :-) ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése